בדרך לסולד אאוט: מספרי שיא ברישום לצ'אלנג ישראמן 2025

מספרי הנרשמים לתחרות הטריאתלון שתיערך ב-31 בינואר שוברים כל שיא, כאשר מעל ל-1,100 נרשמו בתום ההרשמה הרגילה. כמה נרשמו למרחק המלא, מה שיעור הנשים ומי הקבוצה המובילה? כל המספרים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יציאה מהשחייה בצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

צ'אלנג' ישראמן 2025 הולך ומתקרב וייערך באילת ב-31 בינואר. אתמול (ראשון) הסתיים החלק של ה"הרשמה הרגילה" לתחרות, ולפי מספר הנרשמים, נראה כי הרעב של הטריאתלטים והטריאתלטיות לקראת התחרות הוא גדול מאי פעם.

להרשמה לצ'אלנג' ישראמן 2025 לחצו כאן

לאחר שנרשמו מספרי שיא בתום ההרשמה המוקדמת, השיא נשבר גם עבור ההרשמה הרגילה, עם מעל ל-1,100 נרשמות ונרשמים למקצים השונים. מדובר בזינוק יוצא דופן, ולמעשה הכפלה של מספר הנרשמים והנרשמות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצפי הוא שהרישום יגיע בקרוב לסולד-אאוט (המסלול מוגבל ל-1,500 זוגות אופניים).

הרכיבה בצ'אלנג' ישראמן | צילום: צלמי שוונג

נכון לכתיבת שורות אלו, קצת מעל 150 מהנרשמים, שהם כ-15 אחוז מהנרשמים למקצים הבודדים, לקחו על עצמם את האתגר של המרחק המלא (3.8 ק"מ שחייה בים האדום, 180 ק"מ רכיבה בהרי אילת ו-42.2 ק"מ של ריצה בירידה מההר ועל הטיילת), בעוד היתר נרשמו לחצי המרחק.

המשפחה תגדל משמעותית, שכן 290 נרשמות ונרשמים העידו במעמד ההרשמה כי זו תהיה הפעם הראשונה שלהם בישראמן, בכל מרחק שהוא. מתוך כלל הנרשמים, כ-14 אחוז הן נשים, עלייה קלה לעומת היחס בתום הרישום המוקדם, אז היו 12 אחוז נרשמות.

מבחינת קבוצות הטריאתלון הישראליות הנהדרות, קיבלנו מהפך ביחס לנקודת הרישום הקודמת, כאשר גולדן טרי היא כעת הקבוצה עם הכי הרבה נרשמים, מעט לפני 4Fitness, בעוד את המקום השלישי חולקות שתי קבוצות – סולוס-טרייהארד וקבוצת אלפא.

זינוק העלית לצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

ב-2024, נערכה התחרות לראשונה במתכונת משותפת עם חברת צ'אלנג' העולמית, מה שהגדיל באופן משמעותי את פרסי הזכייה והפנה אל התחרות זרקור בינלאומי גדול אף יותר מאשר היה לה בעבר. לצערנו, בשל המלחמה, ההשתתפות של ספורטאי עלית מחו"ל הייתה מצומצמת למדי אשתקד, אולם נראה כי למרות שהמלחמה טרם הסתיימה, הרישום מחו"ל גם הוא מתחיל לתפוס תאוצה. עד כה נרשמו ספורטאים מארגנטינה, צ'כיה, גרמניה, פינלנד, צרפת, ארה"ב, אוסטרליה, אנגליה ושוודיה, ובתקווה לעוד רבים שיגיעו לחוות את היופי המדהים של האירוע הזה בעוד כארבעה חודשים וחצי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עודד הגיב:

    יפה מאוד!

    אתם לא עושים הגהה לפני הפרסום?
    מה זאת העברית הקלוקלת הזו?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג