אליפות העולם באתלטיקה || דונלד סנפורד נאלץ לפרוש

רץ ה-400 הישראלי סבל בימים האחרונים מכאבים במפשעה ולא התייצב לסיבוב המוקדמות בבייג'ינג. ניצחון אדיר למו פראח ב-10,000. היום: גמר ה-100 מטר לגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד

דונלד סנפורד, אחד מ-5 הנציגים הישראלים באליפות העולם באתלטיקה שנפתחה אתמול (שבת) בבייג'ינג, נאלץ לפרוש לפני ריצת המוקדמות שלו ל-400 מטרים בגלל פציעה. סנפורד סבל בימים האחרונים מכאבים במפשעה ובבדיקת אולטרה סאונד שערך לקראת התחרות התגלה שיש לו שטף דם ונפיחות בשריר המקרבים.

דונלד סנפורד באימון בבייג'ינג

לא הצליח להתגבר על הכאבים. דונלד סנפורד באימון בבייג'ינג | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

הנציגה הישראלית הראשונה שנכנסה כבר בשבת למעגל התחרויות היתה חנה קנייזבה-מיננקו, שקבעה כבר בקפיצתה הראשונה במוקדמות משולשת לנשים תוצאה של 14.27 מטרים שהעלתה אותה אוטומטית לגמר. זה קרה כמה שעות אחרי שגירמאי גברסילאסי העניק לאריתריאה את מדליית הזהב הראשונה באליפות בריצת המרתון. היום הראשון נסגר עם עוד ריצת 10,000 מטר דרמטית מבית היוצר של מו פראח, שהצליח לגבור על שלישיית רצים קנייתית וחצה את קו הסיום בזמן של 27:01.13 דקות כדי לזכות במדליית הזהב השישית שלו באליפויות העולם.

האירוע המרכזי ביומה השני של אליפות העולם באתלטיקה יהיה ריצת הגמר ל-100 מטרים בה צפויים לקחת חלק שיאן העולם יוסאין בולט, הטוען לכתר ג'סטין גאטלין וגם טייסון גיי ואסאפה פאוול. הריצה תתקיים בשעה 16:15 לפי שעון ישראל.


 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג