אכזבה: אנסטסיה גורבנקו לא עלתה לגמר האולימפי ב-400 מעורב אישי

השחיינית הישראלית פתחה מהר את המשחה החזק שלה, אולם דעכה בחצי השני וקבעה רק 4:41.64 ד', מקום העשירי בלבד: "מאוד מאוכזבת, קצת מופתעת. ננתח את זה ונמשיך למשחים הבאים". אביב ברזלי סיימה במקום ה-25 ב-100 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי

אחד מרגעי השיא של משלחת השחייה הישראלית במשחקים האולימפיים הגיע היום (שני) כאשר אנסטסיה גורבנקו זינקה למשחה העיקרי שלה בבריכה, 400 מעורב אישי. אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם זינקה למוקדמות מתוך מטרה אחת בלבד – להעפיל לגמר – אולם היא לא עמדה בה וסיימה רק במקום העשירי, עם זמן של 4:41.64 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
"כמו באצטדיון כדורגל": לאון מרשאן רכב על גלי האהדה בדרך לזהב
מרשאן הלהיב את הקהל, האסק הדהימה את שיאנית העולם ולוקטב סיים 16
רק שלא יהיו הפרעות: הכנה לתחרויות הטריאתלון של פריז 2024

השחיינית הישראלית פתחה מהר, כנראה מהר מדי, עם 1:01.30 דקות בסגנון הפרפר, המשיכה מהר יותר מקצב שיא ישראלי גם בגב, כשבחצי המרחק עמדה על 2:12.97 דקות, אולם נחלשה משמעותית בחצי השני של המשחה וסיימה רק שישית במקצה שלה וכאמור עשירית בדירוג הכללי.

העפלה לגמר נסגרה על 4:40.40 דקות, זמן אותו השיגה כבר לא מעט פעמים בחודשים האחרונים. אמנם הבריכה בפריז נראית כאיטית במיוחד, אולם שיאה הישראלי 4:34.87 דקות מהיר בהרבה מהזמן הזה.

מי שעלתה ראשונה לגמר היא אמה וויאנט האמריקאית, עם 4:36.27 דקות. קייטי גריימס חברתה לנבחרת עלתה שנייה ושיאנית העולם סאמר מקינטוש רק שלישית, אולם היא עדיין הפייבוריטית הברורה לזכות בזהב הערב.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי

בסיום גורבנקו אמרה: "האמת שהרגשתי די טוב. עבדתי לאחרונה על הגב, ככה שאני אצליח להחזיק את המהירות עם פחות עוצמה ושילמתי על זה ב-200 השני. ה-200 הראשון הוציא ממני הרבה כח והיה לי קשה מאוד להמשיך אחרי זה".

"אני קצת מופתעת", הוסיפה: "במהלך השנה אני עושה את התוצאה הזאת די בקלות, ועכשיו נתתי כל מה שהיה לי.  עברו רק כמה דקות, אני עדיין מנסה לנתח… אני מאוד מאוכזבת, כי עבדתי קשה מאוד השנה, בעיקר בשביל המשחה הזה, ההורים שלי פה, באו לצפות בי, אני יודעת שהם לא מאוכזבים, הם פה לטובתי ולעזרתי, אבל זה עדיין מאכזב אותי אישית".

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי

על המשך המשחקים: "אני עדיין מנסה לנתח את המשחה הזה ואז אתחיל להתכונן לדברים הבאים. מאוד כואב לי פיזית עכשיו, גם מנטלית, זה משחה מאוד פיזי ומאוד מנטלי. אעשה שחרור ארוך, אדבר עם המאמן ונראה מה אפשר לעשות, המשחה הבא שלי זה ה-200 גב.

עוד בהצגת המוקדמות, אביב ברזלי זינקה ל-100 גב, שהיה משחה הכנה עבורה לקראת המרחק הכפול. ברזלי ניצחה את המקצה המוקדם עם זמן של 1:02.30 דקות ובסך הכל דורגה במקום ה-25 הכללי. שתי האמריקאיות קת'רין ברקוף ושיאנית העולם רייגן סמית' היו אלו שעלו ראשונות לחצי הגמר עם 57.99 שניות ו-58.45 שניות בהתאמה. קיילי מקיואן האוסטרלית וקיילי מאס הקנדית עלו מיד לאחר מכן כאשר החצי נסגר על 1:00.40 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג